Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Niedziela, 08 grudnia 2024
Imieniny: Maria, Wirginia, Wirgiliusz
pochmurno
3°C

Informacja o Urzędzie Gminy Stare Kurowo - tekst łatwy do czytania i zrozumienia (ETR)

Urząd Gminy Stare Kurowo

Urząd Gminy Stare Kurowo, czyli po prostu urząd, znajduje się przy ulicy Daszyńskiego 1 w Starym Kurowie  

 

 

Na zdjęciu przedstawiony jest budynek Urzędu Gminy Stare Kurowo, w którym pracują Wójt i urzędnicy.

Za pracę urzędu odpowiedzialny jest Wójt. Wójtem gminy Stare Kurowo jest Pani Magdalena Szydełko.  

Urząd otwarty jest od poniedziałku do piątku, w godzinach:

1. poniedziałek, środa, czwartek od godziny 7.30 do 15.30,

2. wtorek od godziny 7.30 do 17.00,

3. piątek od godziny 7.30 do 14.00

W sobotę i w niedzielę urząd jest zamknięty.

Wójtowi w pracy pomagają Zastępca Wójta, Sekretarz, Skarbnik i urzędnicy zatrudnieni na różnych stanowiskach. Urząd podzielony jest na referaty i pojedyncze stanowiska.

Kontakt z pracownikami urzędu

Wszystkie potrzebne informacje uzyskasz na parterze budynku lub pod numerem telefonu 95 76 15 052. Możesz także napisać e-mail na adres: urzad@starekurowo.pl

Urząd przyjmuje interesantów w godzinach pracy:

1. poniedziałek, środa, czwartek od godziny 7.30 do 15.30,

2. wtorek od godziny 7.30 do 17.00,

3. piątek od godziny 7.30 do 14.00

3. w sprawie złożenia skargi lub wniosku, w każdy wtorek w godzinach od 16.00 do 17.00.

Dostępność budynku

Budynek posiada jedno wejście. Przy wejściu głównym znajdują się cztery stopnie.

Wejście wyposażone jest w podjazd dla wózków inwalidzkich. Podjazd wyposażony jest w poręcze po obu stronach.  

 

Zdjęcie przedstawia wejście główne do Urzędu Gminy Stare Kurowo.  

Na początku poręczy, przy podjeździe dla wózków inwalidzkich, znajduje się dzwonek dla osób z niepełnosprawnością.

W razie potrzeby można za pomocą dzwonka przywołać pracownika urzędu.

 

Zdjęcie przedstawia dzwonek dla osób ze szczególnymi potrzebami w poruszaniu się.

Przed urzędem znajduje się jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych. Miejsce oznaczone jest pionowym znakiem.

 

Zdjęcie przedstawia miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych przed urzędem, blisko wejścia głównego.

 

Jak załatwić sprawę w urzędzie?

Żeby załatwić sprawę w urzędzie możesz:

1. Napisać potrzebne pismo i wysłać je na adres:

Urząd Gminy Stare Kurowo

Ulica Daszyńskiego 1

66-540 Stare Kurowo

2. Przyjść do urzędu i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy

urzędu.

3. Przynieść pismo do Urzędu Gminy.

4. Napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy

urzad@starekurowo.pl

5. Wysłać faks pod numer (095) 76 15 102.

6. Zadzwonić pod numer telefonu (095) 76 15 052.

7. Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl

(E-PUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP).

Dla ułatwienia załatwiania spraw Urząd Gminy posiada elektroniczne druki wniosków. Są one aktualnie zamieszczane w katalogu „Dla mieszkańca portal” pod adresem: https://starekurowo.pl/dokumenty-do-pobrania.html

Jednocześnie informujemy, że wszystkie druki wniosków spraw załatwianych w urzędzie można pobrać w formie papierowej w Sekretariacie oraz na wszystkich merytorycznych stanowiskach.

Pracownicy urzędu pomogą załatwić Twoją sprawę bez względu na sposób kontaktu z urzędem wybrany przez Ciebie.

Poinformuj nas o najlepszej dla Ciebie formie komunikowania się dla załatwienia Twojej sprawy w urzędzie. My dołożymy starań, aby Twoją sprawę załatwić jak najszybciej.

Pies przewodnik

Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, oczywiście możesz z nim przyjść do urzędu.

Czym zajmuje się urząd?

W urzędzie załatwisz sprawy dotyczące:

1. zameldowania;

2. prowadzenia własnej działalności gospodarczej;

3. dowodu osobistego;

4. urodzenia się dziecka;

5. otrzymania dokumentów, takich jak akt zgonu czy akt urodzenia;

6. podatków i opłat lokalnych;

7. pozwolenia na wycięcie drzewa.

Urząd zajmuje się także:

1. drogami gminnymi,

2. chodnikami czy też gminnymi ścieżkami rowerowymi,

3. oświetleniem ulic,

4. siecią wodociągową i kanalizacją,

5. remontem gminnych budynków,

6. prowadzeniem instytucji kultury,

7. ochroną środowiska,

8. utrzymaniem czystości i porządku,

9. budżetem gminy,

10. organizacją różnych wyborów, na przykład na Prezydenta naszego

kraju, wybory do Sejmu i Senatu,

11. współpracą z organizacjami pozarządowymi,

12. zarządzaniem w trudnych sytuacjach, na przykład w czasie powodzi

lub suszy,

13. różnymi sprawami dotyczącymi służby wojskowej,

14. planowaniem przestrzeni w gminie,

15. promocją gminy,

16. organizacją wydarzeń kulturalnych,

17. programem Karta Dużej Rodziny,

19. rozpatrywaniem wniosków o wypłatę dodatku osłonowego, mieszkaniowego i energetycznego,

20. edukacją, czyli prowadzeniem szkół i przedszkola.

Oficjalna strona urzędu

Oficjalną stroną z informacjami publicznymi urzędu jest strona Biuletynu Informacji Publicznej dostępna pod adresem: https://bip.starekurowo.pl/

Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.
Gmina Stare Kurowo

Obowiązkowa lista ZUM

Obowiązkowa lista ZUM

Przypominamy, że od 14 czerwca 2024 r. dotacja z programu „Czyste Powietrze” na pompę ciepła, kocioł zgazowujący drewno lub kocioł na pellet może być udzielona tylko wtedy, gdy urządzenie wpisane jest na listę zielonych urządzeń i materiałów (lista ZUM dostępna jest pod linkiem: https://lista-zum.ios.edu.pl/). Szczegóły ws. zmian programu „Czyste Powietrze” od 22 kwietnia: https://czystepowietrze.gov.pl/media/informacje-prasowe/nowe-zasady-w-programie-czyste-powietrze

Obowiązkowy audyt energetyczny

Informujemy, że od 14 czerwca 2024 r. – w przypadku kupna i montażu pompy ciepła z dotacją z programu „Czyste Powietrze” – obowiązkowo należy wykonać audyt energetyczny. Można na to dostać dodatkową dotację do 1 200 zł. Szczegóły: https://czystepowietrze.gov.pl/wazne-komunikaty/lepsze