Oferta pracy- Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Kurowie
Stare Kurowo, 05.01.2021r.
OFERTA PRACY
Ośrodek Pomocy Społecznej informuje o naborze kandydatów do świadczenia usług opiekuńczych dla osób starszych, niepełnosprawnych, długotrwale chorych.
I. Wymagania niezbędne :
1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
2) korzystanie z pełni praw publicznych,
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie usług opieki nad osobą niepełnosprawną,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) doświadczenie zawodowe w sprawowaniu opieki nad osobami niepełnosprawnymi,
II. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane będą osoby posiadające wykształcenie pozwalające świadczyć wsparcie osobie niepełnosprawnej, tj. wykształcenie pielęgniarskie lub ukończony kurs opiekuna domowego lub opiekuna osoby niepełnosprawnej, asystenta osoby niepełnosprawnej,
2) dyspozycyjność,
3) umiejętność organizacji pracy w domu chorego,
4) umiejętność współpracy z osobami niepełnosprawnymi,
5) prawo jazdy kat. B
III. Podstawa zatrudnienia: umowa zlecenie
IV. Liczba miejsc: 2
V. Zakres usług opiekuńczych:
1) podstawowej pielęgnacji, która obejmuje higienę ciała, ubieranie i rozbieranie, czynności fizjologiczne, pomoc w przemieszczaniu, pomoc w przygotowywaniu i spożywaniu posiłków;
2) pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego, obejmującą zapewnienie posiłków, zakupy, utrzymanie czystości otoczenia, zabezpieczenie ogrzewania i pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi w zakresie, w jakim czynności te nie mogą być wykonane przez klienta lub jego rodzinę;
3) wspieranie procesu leczenia i rehabilitacji, który obejmuje pomoc w dotarciu do zakładów opieki zdrowotnej, umawianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich i pielęgniarskich, badań diagnostycznych, pomoc wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, nadzór nad przyjmowaniem leków zgodnie z zaleceniem lekarza, nadzór nad wykonywaniem ćwiczeń fizycznych przez rehabilitanta, powiadomienie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu lub wyglądzie klienta wskazujących na pogorszenie stanu zdrowia lub wystąpienie objawów ubocznych stosowania leków, a w przypadkach szczególnych także zmianę opatrunków, pomoc w użycia środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych i rehabilitacyjnych;
4) podtrzymanie aktywności społecznej, obejmuje pomoc w utrzymaniu więzi rodzinnych i społecznych, motywowanie do aktywności fizycznej, zapewnienie elementów kultury, pomocy w korzystaniu z usług różnych instytucji;
5) pomoc w sprawach urzędowych, w tym w szczególności: wypełnieniu dokumentów, załatwianiu spraw w urzędach, uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych;
6) okazywanie wsparcia emocjonalnego, w szczególności: w doświadczeniach egzystencjalnych (samotności, cierpieniu, umieraniu).
VI. Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane proszone są o składanie:
1) CV,
2) oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie usług opieki wytchnieniowej,
3) dokumenty poświadczające wykształcenie, ukończone kursy,
4) dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe,
5) oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Kurowie, ul. Kościuszki 77/4, 66-540 Stare Kurowo z dopiskiem: „Dotyczy naboru - kandydat do świadczenia usług opiekuńczych”, w terminie do dnia 20.01.2021 r. lub pocztą elektroniczną na adres: opskurowo@interia.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 667 722 666
VII. Klauzula informacyjna:
KLAUZULA INFORMACYJNA |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Kurowie. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: opskurowo@interia.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@starekurowo.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych; 3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem; 4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych, 5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) posiada Pani/Pan prawo do: a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), b) wniesienia skargi do organu nadzorczego, 8) nie przysługuje Panu/Pani prawo do: a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; 9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w pstępowaniu oraz zawarcia umowy. |
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!